جهت مشاهده مطالب مرتبط با این مقاله اینجا را لمس کنید
معایب داکت اسپلیت جی پلاس

برای خرید و قیمت داکت اسپلیت جی پلاس بهتر است به نمایندگی های فروش این محصولات سری بزنید و از آن ها برای خرید کمک بگیرید. جی پلاس یکی از برندهای معروف و معتبر است که محصولات خود را براساس به روز ترین تکنولوژی ها تولید و عرضه می کند.

اسپلیت های جی پلاس دارای عملکرد سرمایش و گرمایش هستند که به راحتی می توانند در زمستان گرمایش و در تابستان سرمایش را برای شما تامین نمایند. در هنگام خرید این اسپلیت می توانید به راهنمای کاتالوگ این محصول مراجعه نماید و تمامی امکانات و برنامه های و قطعات استفاده شده و همچنین کارایی آن را مشاهده نماید تا بتوانید یک خرید بسیار آسان داشته باشید.

معرفی بیشتر داکت اسپلیت جی پلاس

داکت اسپلیت جی پلاس از 4 بخش تشکیل شده است که این چهار بخش در کنار یک دیگر سیکل تبرید را به وجود می آورند این اسپلیت از نوع اینورتر می باشد که باعث کاهش مصرف برق تا 60 درصد می شود.

یکی از ویژگی های مهم این اسپلیت این است که در ساختار آن از گاز مبرد R410a استفاده شده است که دوست دار محیط زیست است و آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند. در ابتدای خرید این محصول باید متراژ محیطی که می خواهید آن را نصب کنید را در نظر بگیرید و در صورتی که متناسب با محیط بود آن را انتخاب نماید.

این  اسپلیت جی پلاس به راحتی می تواند در مناطقی که دارای آب و هوای اسیدی هستند کار کند به این علت که دارای فین های آبی رنگ است که جنس آن ها آلومینیوم است. این فلز باعث می شود که کویل در این آب و هوا دچار آسیب و خوردگی نشود.

همچنین بخوانید :  خرید و قیمت داکت اسپلیت جی پلاس |کیفیت، مشخصات، لیست قیمت، خرید

کمپرسور روتاری کمپرسوری  شبیه به پیستون می باشد که فضای بین سیلندر و پیستون دوران کننده را دو قیمت می کند که آن دو قیمت تخلیه و مکش هستند و هنگامی که پیستون شروع به چرخش می کند حجم این دو قسمت به طور مداوم افزایش و کاهش می یابد. و باعث  مکش و تراکم و تخلیه مبرد خواهد شد. سرمایش  و گرمایش این کولر گازی ها نسبت به دیگر کمپرسور ها بسیار عالی می باشد

این محصول دارای راندمان و بازدهی بالای است و با کمترین میزان انرژی در مدت زمان کوتاهی دمای اتاق را به حد دلخواه می رسانند .این داکت اسپلیت ها را می توانید در مناطقی که دارای آب و هوای اسیدی هستند نصب نماید. جون این محصولات دارای قین های آبی هستند که جنس آن ها آلومینیوم است و از ایجاد آسیب و خوردگی در دستگاه جلوگیری می نماید.

اگر قصد خرید این محصول را داری می توانید کاتالوگ داکت اسپلیت جی پلاس را مطالعه نماید و با توجه به اطلاعات موجود در کاتالوگ داکت اسپلیت را خریداری نماید. استفاده از کاتالوگ داکت اسپلیت جی پلاس به شما در شناخت بیشتر محصول کمک می  کند.

ویژگی داکت اسپلیت جی پلاس 36000

  • دارای کمپرسور روتاری
  • دارای مصرف انرژی گرید A
  • عملکرد سرمایش و گرمایش
  • مناسب برای فضاهای با متراژ 60 تا 85
  • گاز مبرد R410a
  • مناسب برای آب و هوای معتدل و مرطوب

ویژگی های کولر گازی جی پلاس

جمع بندی

در متن بالا سعی کردیم شما را با داکت اسپلیت جی پلاس بیشتر آشنا کنیم اگر قصد خرید و قیمت داکت اسپلیت جی پلاس را دارید می توانید به سایت رودیکا مراجعه نماید و اسپلیت 36000 آن را خریداری نماید و حتی شما می توانید قبل از خرید کاتالوگ داکت اسپلیت جی پلاس را مشاهده نماید و با توجه به ویژگی ها و قابلیت های موجود آن را خریداری نماید. یکی دیگر از محصولات جی پلاس که دارای قابلیت زیادی است داکت اسپلیت 24000 جی پلاس است که می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای شما باشد.

همچنین بخوانید :  کولر گازی پرتابل چیست و چه ویژگی هایی دارد؟