جهت مشاهده مطالب مرتبط با این مقاله اینجا را لمس کنید
BAUMEN بررسی مشخصات و قیمت خرید داکت اسپلیت بویمن

داکت اسپلیت بویمن 36000 یکی از محصولات باکیفیت برند بایومن محسوب می شود. هنگام خرید داکت اسپلیت بیومن باید حتما ظرفیت محیط مورد نظر را در نظر بگیریم اگر ظرفیت دستگاه انتخابی برای محیط کوچک باشد باعث افزایش مصرف برق می شود. و در صورتی ظرفیت دستگاه برای محیط هم بزرگ باشد باز هم باعث افزایش مصرف برق می شود.

تکنولوژی اینورتر داکت اسپلیت بویمن برای این دستگاه دارای مزایای بسیاری است. که یکی از اصلی ترین مزایای این تکنولوژی کاهش مصرف انرژی این دستگاه است که باعث می شود کمپرسور دستگاه در زمان استارت با کمترین میزان جریان برق مصرفی شروع به کار نماید که این باعث می شود دستگاه زیاد مصرف برق نداشته باشد.

مشخصات داکت اسپلیت بویمن 36000

این داکت اسپلیت ها به گونه ای طراحی شده اندکه می توانید از آن ها در محیط های با متراژ بسیار بالا استفاده کرد. بدون این که مشکلی در راندمان و میزان سرمایش و گرمایش دستگاه به وجود بیاید.

داکت اسپلیت Baumen  36000 که دارای تکنولوژی اینورتر است با کمترین میزان مصرف برق شروع به کار می کند و کم کم مصرف برق دستگاه را بالا می برد و بعد از خنک کردن فضا و رسیدن به دمای مطلوب مصرف انرژی پایین می آید و براساس ظرفیت دستگاه برق مصرف می کند. که این فرآیند خود باعث می شود که مصرف انرژی تا 60 درصد کاهش پیدا کند.

با کم شدن تعداد روشن و خاموش شدن داکت اسپلیت بویمن طول عمر این دستگاه افزایش پیدا می کند. و هم این که بیشترین انرژی در زمان استارت زدن است و بعد از آن مصرف انرژی پایین می آید از این لحاظ در مصرف برق  صرفه جویی می شود.

همچنین بخوانید :  کولر گازی وست پوینت westpoint چه معایبی دارد؟

این نوع از داکت اسپلیت ها در دو نوع بدون اینورتر و معمولی و نوع دیگر اینورتر دار تولید می شوند. که کمپرسور نوع اینورتر از نوع کمپرسور دور متغیر می باشد.

عملکرد این دستگاه به این شکل است که بعد از اینکه دستگاه دمای محیط را با دمای تنظیم شده توسط کاربر را تشخیص داد دیگر دستگاه را خاموش نمی کند و فقط دور موتور را کاهش می دهد. که این کار باعث مانع از ایجاد نوسانات و فشار به دستگاه و بالا رفتن میزان برق  می شود.

داکت اسپلیت ها معمولا در سقف قرار می گیرند.  برای نصب و راه اندازی داکت اسپلیت ها بهتر است از افراد با سابقه و دارای تجربه در این زمینه کمک بگیرید. تا نصب و راه اندازی دستگاه را به بهترین شکل انجام دهند و مشکلی در نصب و راه اندازی وجود نداشته باشد.

در داکت اسپلیت های بایومن از گازمبرد R410 استفاده می کنند که نسبت به گاز مبرد R22 رقیق تر می باشد به این علت داکت اسپلیت های بویمن بهتر با آن کار می کنند و کم مصرف هم هستند. به این علت که برای تراکم به توان کمتری احتیاج دارند و برای مناطقی که دمای آن ها بیشتر از 46 درجه سانتیگراد است اصلا مناسب نمی باشند.

ویژگی ها داکت اسپلیت بویمن 36000

  • قابلیت سرمایش و گرمایش
  • ساخت کشور چین
  • دارای قیمت مقرون به صرفه
  • 5 سال ضمانت کمپرسور به همراه 18 ماه ضمانت قطعات
  • قابلیت اتصال هوای تازه
  • کمپرسور روتاری
  • گاز مبرد r410a
  • صرفه جویی در مصرف برق تا 50 درصد
  • قابلیت اتصال به هوای تازه
  • دارای قیمت اقتصادی
  • برق مصرفی محصول مورد نظر تک فاز ۲۲۰ ولت می باشد
  • محصول از موتور اینورتر برخوردار است
  • توان ورودی سرمایش این محصول 3300 ولت است.
  • این کولر دارای مقاومت بالای در برابر خوردگی است.
همچنین بخوانید :  بررسی مشخصات و قیمت و خرید آنلاین کولر گازی ایران رادیاتور 24000 اینورتر

داکت اسپلیت بویمن رودیکا

جمع بندی

داکت اسپلیت بویمن 36000 یکی از محصولات باکیفیت است که توسط برند بایومن به فروش می رسد این برند دارای به روز ترین تکنولوژی ها است اگر قصد خرید این داکت اسپلیت را دارید می توانید با مجموعه رودیکا ارتباط برقرار نماید و از آن ها خرید نماید یکی از راه های ارتباطی با این سایت تماس با آن ها است. یکی دیگر از محصولات این برند که طرفداران زیادی دارد داکت اسپلیت بویمن 30000 می باشد.