جهت مشاهده مطالب مرتبط با این مقاله اینجا را لمس کنید
اسپلیت

داکت اسپلیت بویمن 60000 یکی از دستگاه های تهویه مطبوع است که بسیار عالی و قدرتمند است و براساس به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا تولید شده است. شما به وسیله این دستگاه می توانید یک هوای بسیار عالی و مطبوع را به محیط خود هدیه بدهید.

اسپلیت بایومن 60000 از سری دستگاه های کم مصرف به حساب می آید همچنین گاز مبردی که در این دستگاه استفاده می شود از نوع گاز مبرد R410a می باشد  همچنین این دستگاه مجهز به کمپرسور روتاری است که از آن در مناطقی که دارای آب و هوای مطبوع است استفاده می کنند.

شرکت بویمن برای تولید محصولات خود از بهترین کارشناسان و نیروی کار متخصص استفاده کرده است و با استفاده از بهترین روش ها برای تولید محصولات خود توانسته است که محصولات بی نظیری را  روانه بازار کند. و این  توانسته اند که طرفداران زیادی را جذب این برند نماید

مشخصات داکت اسپلیت یویمن 60000

این اسپلیت  از توانایی بالای برخوردار می باشد و از بهترین قطعات و تکنولوزی ها در ساخت این محصولات استفاده شده است که باعث شده این محصول بسیار محبوب شود.

عملکرد اینورتر موجود در این دستگاه به این شکل است که بعد از اینکه دستگاه دمای محیط را با دمای تنظیم شده توسط کاربر را تشخیص داد دیگر دستگاه را خاموش نمی کند و فقط دور موتور را کاهش می دهد. که این کار باعث مانع از ایجاد نوسانات و فشار به دستگاه و بالا رفتن میزان برق  می شود

این داکت اسپلیت ها به گونه ای طراحی شده اندکه می توانید از آن ها در محیط های با متراژ بسیار بالا استفاده کرد. بدون این که مشکلی در راندمان و میزان سرمایش و گرمایش دستگاه به وجود بیاید.

همچنین بخوانید :  نقد و بررسی ویژگی های داکت اسپلیت جی پلاس 30000

داکت اسپلیت Baumen که دارای تکنولوژی اینورتر است با کمترین میزان مصرف برق شروع به کار می کند و کم کم مصرف برق دستگاه را بالا می برد و بعد از خنک کردن فضا و رسیدن به دمای مطلوب مصرف انرژی پایین می آید و براساس ظرفیت دستگاه برق مصرف می کند. که این فرآیند خود باعث می شود که مصرف انرژی تا 60 درصد کاهش پیدا کند.

اگر در منطقه های شمالی زندگی می کنید که دارای آب و هوای مرطوبی است بهتر است از داکت اسپلیت بیومن از نوع کمپرسور روتاری استفاده کنید که یک گزینه بسیار مناسب برای شما می باشد. یونیت داخلی این اسپلیت از گالوانیزه تشکیل شده است که بسیار مقاوم در برابر نور خورشید و رطوبت می باشد این اسپلیت قابلیت کارکرد در آب و هوای معتدل را دارد.

این محصولات دارای سوئیچ کنترل دمای کمپرسور است که بسیار وسیله کاربردی است. در این اسپلیت ها دیگر نیاز به لوله کشی اضافی در ساختمان نمی باشد. و شما می توانید به وسیله کانال  به صورت مجزا هر اتاق را خنک نماید. همچنین ابعاد و وزن این دستگاه ها بسیار مناسب است و در سازه های کوچک به خوبی نصب می شود.

ویژگی های داکت اسپلیت بیومن 60000

  • نیاز به لوله کشی اضافی ندارد
  • داری فیلترهای تصفیه هوا
  • نصب کویل برای گرمایش
  • قابلیت تامین اکسیژن کافی برای هر واحد به صورت جداگانه
  • دارای گارانتی 5 ساله کمپرسور و 18 ماهه قطعات است
  • سرعت بالای خنک کنندگی محیط
  • طول عمر و ماندگاری بالا
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • کنترل و تنظیم دمای محیط
همچنین بخوانید :  مزایا و معایب داکت اسپلیت بایومن 48000

ویژگی های داکت اسپلیت بیومن 60000

جمع بندی

در متن بالا سعی کردیم شما را دستگاه داکت اسپلیت بویمن 60000 بیشتر آشنا کنیم. این محصول یکی از محصولات برند بایومن است که دارای به روزترین قطعات می باشد شما اگر قصد خرید این محصول با کیفیت هستید می توانید به سایت رودیکا مراجعه نماید و از این سایت خرید خود را انجام دهید یکی دیگر از محصولات بیومن داکت اسپلیت بیومن 48000 می باشد که بسیار عالی و باکیفیت است و می تواند به راحتی نیاز یک خانواده را برطرف نماید.