جهت مشاهده مطالب مرتبط با این مقاله اینجا را لمس کنید
داکت اسپلیت سقفی میدیا

اگر قصد خرید و قیمت داکت اسپلیت میدیا را دارید بهتر است به نمایندگی های مجاز این محصولات مراجعه نماید. داکت اسپلیت های مدیا دو تکه هستند که یک تکه از آن کمپرسور می باشد و در بیرون از ساختمان و فضای باز قرار دارد و قسمت دیگر آن در داخل ساختمان و در سقف جای گذاری شده است.

داکت اسپلیت ها دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند که مانند دستگاه های تراکمی و کولر های گازی می باشند. شما می توانید با وصل کردن کویل آب گرم به داکت اسپلیت از آن به عنوان یک وسیله گرمایشی استفاده نماید.

در این اسپلیت ها  از قطعات و تکنولوژی های به روز دنیا استفاده شده است که باعث شده است این دستگاه یکی از بهترین کولر گازی های موجود در بازار باشد.

مشخصات داکت اسپلیت میدیا 48000

این محصول دارای قدرت و توان خنک کنندگی بسیار بالای است که باعث شده است از این داکت اسپپلیت میدیا 48000  و اسپلیت 36000 مادیا برای مناطق مسکونی، تجاری، فروشگاهی و…. استفاده نمایند.

داکت اسپلیت میدیا دارای ویژگی های زیادی است. یکی از اصلی ترین و مهم ترین قطعات در داکت اسپلیتMidea    کمپرسور است که با فشرده سازی و متراکم کردن گاز مبرد فرآیند سرما سازی را آغاز می کند. این قطعه را قلب داکت اسپلیت می دانند به گونه ای که اهمیت این قطعه در داکت اسپلیت بسیار بالا است.

این کمپرسور با گرفتن انرژی الکتریکی و شروع به کار گاز مبردی که از اوپراتور فرستاده شده را فشرده می کند و به بخش کندانسور می فرستد. گاز مبردی که در این داکت اسپلیت استفاده شده است از نوع گاز مبرد R410a می باشد که با محیط سازگاری دارد.

همچنین بخوانید :  تکنولوژی اینورتر داکت اسپلیت بویمن چه مزایای دارد؟

یکی دیگر از ویژگی های این داکت اسپلیت داشتن فیلترهای هوا است که یکی از کاربردی ترین اجزا در داکت اسپلیت به حساب می آید و وظیفه دارد که هوای وارد شده را عاری از هرگونه آلودگی و میکروب نماید. داشتن این فیلترها در داکت اسپلیت ها باعث افزایش طول عمر دستگاه می شود.

این داکت اسپلیت میدیا مناسب مناطق گرمسیری است که  دمای  آن  48 درجه می باشد. این محصول فضای زیادی را اشغال نمی کند و در سقف جای گذاری می شود. یکی از ویژگی های این داکت اسپلیت داشتن محفظه لوله درین داخلی است که به همراه عایق مناسب و سنسور کنترلی سطح آب است که در از سر ریز کردن آب درین در هنگام کار کردن دستگاه جلوگیری می نماید. یکی دیگر از ویژگی های این محصول پرتاب باد زیاد است که می تواند به راحتی تمامی قسمت ها را تحت پوشش قرار بدهد.

داکت اسپلیت 48000 میدیا دارای سطح صدای بسیار پایینی است به گونه ای که هیچ نوع سر و صدایی را برای افراد به وجود نمی آورد.

ویژگی های داکت اسپلیت میدیا 48000

  • مجهز به ریموت کنترل
  • کم مصرف و مقرون به صرفه
  • دارای ظاهری بسیار شیک
  • ابعاد کم و مناسب
  • دارای فیلتر هوای فلزی و پارچه ای
  • دارای عملکرد سرمایش و گرمایش
  • مجهز به ترموستات و چشمی
  • قابلیت لوله کشی تا اختلاف ارتفاع 30 متر
  • مناسب برای مساحت 65 تا 100 متر مربع

ویژگی های داکت اسپلیت میدیا 48000   

جمع بندی

در متن بالا برخی از مشخصات داکت اسپلیت میدیا را برای شما توضیح دادیم. شما اگر قصد خرید و قیمت داکت اسپلیت میدیا را دارید می توانید به سایت های معتبر این برند مراجعه نماید. یکی از نمایندگی ها و سایت های معتبر این دستگاه تیم رودیکا است که این محصولات را با یک قیمت بسیار به صرفه به بازار عرضه می کنند. اگر احتیاج به راهنمای دارید می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت نماید تا بتوانید یک خرید بسیار مقرون به صرفه را انجام دهید.

همچنین بخوانید :  زمان شارژ گاز کولر و انواع شارژ گاز دستگاه های اسپلیت