جهت مشاهده مطالب مرتبط با این مقاله اینجا را لمس کنید
کولرگازی اسپلیت۳۰۰۰۰ ایران رادیاتور

کولر گازی ایران رادیاتور مدل 30000 یکی از سیستم های تهویه مطبوع می باشد. که دارای نام و نشان شناخته شده ای است. این سیستم از به بهترین و با کیفیت ترین محصولات  و مطابق استاندارد های بین المللی و جهانی ساخته شده است.

این کولر از مدل های دیواری و ایستاده و یا پرتال برخوردار است و دارای ظرفیت  30000  BTU / HR  می باشد همچنین دارای قابلیت گرمایش و سرمایش می باشد. این محصولات دارای سطح کیفی بالای است که در کنار آن دارای قیمت بسیار مناسبی هم برخوردار است. این کولر گازی ها دارای شکل ظاهری زیبای هستند که باعث می شود که زیبایی منرل شما دو بربر می کند.

کولر گازی ایران رادیاتور مدل 30000 مانند کولر گازی ایران رادیاتور 24000 از راندمان بسیار بالای برخوردار است که توان برودتی و خنک کنندگی بالای دارد و از سطح صدای پایینی هم برخوردار است که یکی از نقاط قوت این کولر گازی به حساب می اید. از این کولر گازی ها می توان برای مناطقی که دارای رطوبت بالا هستند استفاده کرد.

مشخصات کولر گازی ایران رادیاتور

کولر گازی ایران رادیاتور از توان و قدرت هوادهی بسیار عالی و مناسبی برخوردار است. که با این قدرت و هوادهی خنک سازی محیط داخلی را به سرعت انجام می‌دهد. این محصولات قابلیت کارکرد در دامنه های منفی ۷ تا مثبت ۴۲ را دارند اپراتور و کندانسور این دستگاه با فین طلایی پوشش داده که باعث می شود در برابر عوامل خورندگی و پوسیدگی محافظت شود. کویل مورد استفاده در این کولر گازی از پره های مسی و لوله های آلومینیومی ساخته شده است.

همچنین بخوانید :  سفارش آنلاین کولر گازی جی پلاس خوبه؟

یکی از ویژگی‌ های مهم کولر گازی ایران رادیاتور صرفه جویی در مصرف انرژی است که دارای برچسب انرژی A+ می باشد این کولر ها مجهز به فیلتر های با کیفیت است که باعث جذب و از بین رفتن آلودگی های موجود در هوا می شود.

این محصول دارای طول عمر بالایی است همچنین فیلتر های موجود در این کولر گازی قابلیت شست و شو دارند که می توانید به راحتی آنها را شستشو دهید کولر گازی ها مجهز به کمپرسور روتاری محصول شرکت توشیبا هستند این محصولات را می‌توان در مناطق معتدل و مرطوب کشور هم مورد استفاده قرار داد.

کولر گازی های ایران رادیاتور مجهز به گاز مبرد R410 می‌ باشند که با محیط زیست سازگار است و از نوع گاز های بی خطر و با کیفیت بالا به حساب می آید کولر گازی ها دارای ریموت کنترل و صفحه نمایش مخفی هستند یکی دیگر از ویژگی های این دستگاه استفاده از برق تک فاز و ولتاژ ۲۲۰ ولت می باشد.

این محصول به دلیل داشتن ظاهری زیبا و عالی یکی از بهترین کولر های موجود در بازار است که برای استفاده از مدارس، ساختمان های مسکونی، بانک و مساجد بسیار عالی و به صرفه است

ویژگی های کولر گازی ایران رادیاتور 30000

  • بهره مندی از نمایشگر ال سی دی مخفی و ریموت کنترل از راه دور
  • امکان استفاده در مناطق آب و هوایی معتدل مانند تهران
  • مناسب برای شهر های بزرگ و مناطق شرجی
  • دارای اوپراتور و کندانسور مجهز به گلدفین
  • دارای ظاهر شیک و زیبا
  • گارانتی سازنده شرکت
  • دارای باد بسیار مناسب برای پوشش کل محیط
  • کیفیت مناسب و قیمت به صرفه
  • دارای بدنه ی مستحکم از جنس آلیاژ با کیفیت
  • کم مصرف و مقرون به صرفه
  • دارای گاز مبرد R410
  • مجهز به کندانسور از نوع ضد خوردگی
  • دارای کمپرسور نوع GMCC ساخت شرکت توشیبا
کولرگازی اسپلیت18000 ایران رادیاتور

کولرگازی اسپلیت18000 ایران رادیاتور

جمع بندی

همانطور که در متن بالا گفته شد کولر گازی ایران رادیاتور مدل 30000 یکی از محصولات باکیفیت برند ایران رادیاتور است. که دارای ویژگی های زیادی است که نمونه های از آن ها را برای شما توضیح دادیم. برای خرید این محصول با کیفیت می توانید به سایت رودیکا که یکی از نمایندگی های مجاز این برند است مراجعه نماید تا یک خرید خوب و به صرفه داشته باشید.

همچنین بخوانید :  بهترین درجه برای کولر گازی ایران رادیاتور در تابستان