جهت مشاهده مطالب مرتبط با این مقاله اینجا را لمس کنید
مشخصات وقیمت داکت اسپلیت جی پلاس

برای دریافت قیمت و خرید داکت اسپلیت جی پلاس بهتر است به سراغ سایت های فروش معتبر بروید به این علت که این سایت ها دارای با کیفیت ترین محصولات هستند.جی پلاس یکی از برند های ایرانی است که توانسته است محصولات با کیفیت زیادی را به بازار عرضه دهد. داکت اسپلیت 24000 جی پلاس از سری محصولات دارای کیفیت این برند است. قابلیت سرمایشی و گرمایشی بسیار عالی دارد.

این کولر ها از دو یونیت خارجی و داخلی تشکیل شده است. که یک قسمت از آن در داخل خانه و قسمت دیگر آن در بیرون از ساختمان نصب می شوند. این محصولات را می توانید  به راحتی در مناطقی که دارای آب و هوای اسیدی می باشند نصب نماید چون که دارای فین های آبی رنگ هستند که جنس آن ها آلومینیوم می باشد که  باعث می شود که کویل در این آب و هوا دچار آسیب و خوردگی نشود.

مشخصات، قیمت و خرید داکت اسپلیت جی پلاس 24000

این دستگاه دارای کارکرد بسیار عالی می باشد و سطح صدای بسیار پایینی را دارا می باشد. این محصول دارای کمپرسور روتاری است که بسیار باکیفیت می باشد.

در این داکت اسپلیت از تکنولوژی اینورتر استفاده شده که تقریبا 60 درصد کاهش مصرف انرژی را دارا است. داکت اسپلیت جی پلاس دارای فیلترهای چندگانه می باشد. که باعث جلوگیری از ورود گرد و غبار و باکتری شده و همچنین کیفیت هوا را بهبود می بخشد. این محصول دارای گارانتی 5 سال کمپرسور و 18 ماه گارانتی قطعات می باشد. همچنین دارای توانایی فشار استاتیکی است. همچنین می توانید برای گرمایش در فصل سرد سال این دستگاه را به کویل آب گرم وصل کنید.

همچنین بخوانید :  آشنایی با داکت اسپلیت هایسنس و نحوه انتخاب آن

داکت اسپلیت جی پلاس به صورت تک فاز کارکرد دارد. این دستگاه به راحتی می تواند  تامین هوای مطبوع  و خنک کنندگی مناطق مسکونی،  اداری،  تجاری و درمانی را انجام دهد. بدنه و ساختار داکت اسپلیت جی پلاس از ورق های گالوانیزه با کیفیت و بادوام  می باشد و همچنین مبدل حرارتی دستگاه از فین های آلومینیومی پوشش داده شده است این فین ها اجزا و قطعات این دستگاه ها را در برابر پوسیدگی و خوردگی محافظت می کند. به علاوه این داکت اسپلیت ها در بیشتر شرایط آب و هوایی می توانند به خوبی کار کرد داشته باشند.

ظاهر این دستگاه بسیار زیبا است و با بیشتر محیط ها سازگاری دارد و با استفاده از به روز ترین تکنولوژی ها و قطعات به وجود آمده است. نصب و راه اندازی این دستگاه ها بسیار دارای اهمیت است و باید به هنگام نصب حتما نکات مهم و ضروری را رعایت نماید.

ویژگی های داکت اسپلیت جی پلاس 24000

  • مناسب برای متراژ تا 110 متر مربع
  • برچسب مصرف انرژی: A
  • کمپرسور: روتاری برند GMCC
  • نصب پنل داخلی: سقفی و به شکل توکار
  • شرایط کارکرد: معتدل
  • کیت اینورتر (کم مصرف): دارد
  • طیف دمایی کارکرد: بین 15 تا 55 درجه سانتیگراد
  • میزان برق مصرفی: به صورت تک فاز و 220 ولت
  • توان مصرفی سرمایش و گرمایش: 3.0 / 3.0

ویژگی های داکت اسپلیت

جمع بندی

در متن بالا سعی کردیم بیشتر ویژگی ها و مشخصات داکت اسپلیت جی پلاس 24000 را توضیح دادیم. در صورتی که قصد پیدا کردن قیمت و خرید داکت اسپلیت جی پلاس را دارید بهتر است به سراغ مجموعه رودیکا بروید و از آن ها بخواهید که داکت اسپلیت جی پلاس 24000 با کیفیت را برای شما ارسال نماید.  در نمایشگر این دستگاه یک پنل داخلی فرار داده شده است. که می توانید به راحتی عملکرد و دمای دستگاه را مشاهده نماید و براساس دمای مورد نظر دما را تنظیم کنید. در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید می توانید به راحتی با کارشناسان بخش فروش این محصولات تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت نماید.

همچنین بخوانید :  چرا خنک کنندگی کولر گازی به اندازه ای نیست که انتظار داریم؟