جهت مشاهده مطالب مرتبط با این مقاله اینجا را لمس کنید
قطعات داکت اسپلیت میدیا 48000

کاتالوگ داکت اسپلیت میدیا 60000 یک سری اطلاعات مفید درباره این کولر گازی دارد. که در آن اطلاعاتی همچون چگونگی نصب و راه اندازی و نحوه مراقبت از آن در این کاتالوگ ذکر شده است.

شما با دانلود و مطالعه کاتالوگ داکت اسپلیت میدیا 60000 می توانید  شناخت بهتری درباره اجزا و قطعات این دستگاه به دست بیاورید.

شرکت تولید کننده داکت اسپلیت مدیا از بهترین تکنولوژی ها و قطعات برای ساخت این محصولات خود استفاده می کند. که استفاده از تکنولوژی های به روز دنیا در این سیستم ها توانسته است. نظر مخاطبان زیادی را به خود جلب نماید. این داکت اسپلیت Madia به گونه ای طراحی و تولید شده است. که میزان انرژی را تا حد بسیار زیادی پایین می آورد. و در زمان بسیار کمی دمای اتاق را به درجه هوای دلخواه شما می رساند.

داکت اسپلت میدیا 60000

داکت اسپلیت Madia 60000 دارای کارکرد سرمایشی و گرمایشی است که مطابق با استاندارد های جهانی در چین تولید و طراحی شده و  به بازار عرضه شده است. کمپرسور استفاده شده در این دستگاه از نوع روتاری می باشد. و گاز استفاده شده در این داکت اسپلیت گاز مبرد R410 است.
در این سیستم ها فیلترهای چند لایه استفاده شده است. که در بهبود کیفیت هوای ورودی محیط بسیار تاثیر دارد و همچنین از ورود هر گونه آلودگی و گرد و غبار به محیط جلوگیری می نماید.

شما می توانید در فصل زمستان وضعیت عملکرد این دستگاه را تغییر دهید. به این صورت که از طریق کنترل وضعیت دستگاه را در حالت HOOT بگذارید و دمای آن را تنظیم نماید.

همچنین بخوانید :  خرید و قیمت داکت اسپلیت هایسنس

این داکت اسپلیت های مدیا به دلیل ابعاد مناسب و کوچکی که دارند می توانید به راحتی آن ها را در سقف های کاذب و سازه ها اجرا و نصب نماید و هیچ گونه فضای از محیط شما را اشغال نمی کند. این دستگاه ها می توانند به راحتی تهویه چند فضا را انجام دهند. این سیستم دارای گارانتی 18 ماه قطعات و 5 سال کمپرسور می باشد.

همچنین حمل و نقل این دستگاه بسیار آسان و راحتی است. و از فن های سانتریفوژ پلاستیکی استفاده می کنند که باعث کاهش صدای این دستگاه می شود. در این مدل ها شیر انبساطی برای واحد انبساط در ورودی اوپراتور است. این داکت اسپلیت مدیا برای مناطق معتدل بسیار مناسب است.

داکت اسپلیت میدیا دارای کمپرسور های متغیر می باشند که بعد از روشن شدن با توجه به دمای اتاق دور کمپرسور را تنظیم می کنیم. تا دمای اتاق به دمای دلخواه برسد و بعد دور کمپرسور به پایین ترین حالت خود می رسد. که باعث می شود تا خاموش و روشن شدن کمپرسور به حداقل برسد و باعث کاهش هزینه های انرژی می شود.

در کاتالوگ داکت اسپلیت میدیا 60000 اطلاعات جامع و کاملی را می توانید مشاهده نماید پس حتما قبل از نصب و راه اندازی این دستگاه کاتالوگ آن را مطالعه نماید تا بتوانید اطلاعاتی درباره این دستگاه ها به دست بیاورید.

 

ویژگی های داکت اسپلیت Madia 60000

  • کم مصرف دارای قیمت بسیار به صرفه
  • دارای ریموت کنترل
  • دارای گاز مبرد R410
  • ظاهری بسیار شیک و زیبا و منحصر به فرد
  • مجهز به چشمی و ترموستات
  • موتور سه سرعته سانتریفیوز
  • فیلتر هوای فلزی و یا پارچه ای قابل شستشو
  • مناسب برای مساحت 65 تا 100 متر
  • قابلیت لوله کشی مسی تا اختلاف ارتفاع عمودی 30 متر
  • دارای قابلیت گرمایش و سرمایش
  • مجهز به برق تکفاز
  • قابلیت اتصال به کویل آب گرم
همچنین بخوانید :  نحوه تنظیم گرمایش داکت اسپلیت میدیا در زمستان

ویژگی های داکت اسپلیت Madia 60000

جمع بندی

داکت اسپلیت مدیا دارای انواع مختلفی است که بالا ترین ظرفیت آن 60000 است  که عملکرد گرمایش و سرمایش را دارا است. این داکت اسپلیت دارای کاتالوگ هستند که می توانید قبل از خرید و یا نصب و راه اندازی این کاتالوگ را از سایت رودیکا دریافت نماید. و یا حتی می توانید با مراجعه حضوری از این کاتالوگ ها دیدن کنید و راهنمایی های لازم برای خرید را از کارشناسان این مجموعه دریافت نماید.