جهت مشاهده مطالب مرتبط با این مقاله اینجا را لمس کنید
Midea

امروزه بیشتر افراد برای خرید و قیمت داکت اسپلیت میدیا به سراغ روش خرید اینترنتی می روند و از این طریق اقدام به خرید داکت اسپلیت می کنند از این روش می توانند به راحتی و با چند کلیک ساده محصول خود را درب منزل تحویل می گیرند.

میدیا یکی از برندهای چینی است که محصولات خود را با ظرفیت های مختلفی به بازار عرضه می دهد ولی دو نمونه داکت اسپلیت برند میدیا که طرفداران بسیار زیادی دارد داکت اسپلیت میدیا 36000 و داکت اسپلیت 24000 میدیا است که توانسته اند طرفداران بسیار زیادی را به دست بیاورند. این دستگاه ها از سری اسپلیت های هستند که با استفاده از استانداردها و تکنولوژی های روز دنیا تولید و طراحی شده اند.

در هنگام خرید اسپلیت علاوه بر برند محصول خرید آن از نمایندگی ها هم دارای اهمیت است پس بهتر است در هنگام خرید این محصول حتما آن را از نمایندگی های مجاز این برند خریداری نماید.

مشخصات داکت اسپلیت میدیا 36000

داکت اسپلیت 36000 میدیا در دو نوع معمولا و اینورتر تولید می شود که معمولا داکت اسپلیت اینورتر از نوع معمولی آن گران تر می باشد. این اسپلیت تقریبا فضای زیادی اشغال نمی کند و در سقف جای گذاری می شود. یکی دیگر از ویژگی های داکت اسپلیت میدیا 36000 راندمان بالای آن است که یکی از بهترین ویژگی های این دستگاه به حساب می آید.

این دستگاه دارای تکنولوژی فیلتراسیون می باشد  که یونیت داخلی این محصول دارای یک فیلتر اولیه است که قابلیت از بین بردن ذرات معلق در هوا را دارد و فیلتر ثانویه این دستگاه از جنس کربن فعال می باشد که می تواند ترکیبات آلی و بوهای ناخوشایند و گازهای مضر و… را از بین ببرد و دمای بسیار مطلوب و مناسب برای شما تامین نماید.

همچنین بخوانید :  نمایندگی فروش کولر گازی جی پلاس در تهران

اسپلیت های میدیا دارای فیلترهای تهویه هوا هستند که می توانند محیط را به خوبی تمیز نمایند و هیچ گونه آلودگی در محیط باقی نگذارند. گاز استفاده شده در این اسپلیت ها گاز مبرد R410a است که دوست دار محیط زیست است و آسیبی به محیط نمی رساند. قیمت داکت اسپلیت میدیا 36000 در صورتی که از سایت های نمایندگی آن ها خریداری کنید بسیار به صرفه تر خواهد بود.

مشخصات داکت اسپلیت میدیا 24000

اسپلیت 24000 هم چون اسپلیت 36000 از بهترین محصولات به حساب می آیند که می توانند به راحتی نیاز یک خانواده را تامین نماید و محیطی خنک را برای آن ها به وجود بیاورد. این محصولات دارای توان و قدرت بسیار زیادی هستند که می توانید از آن ها در فروشگاه ها مناطق مسکونی و …. اشاره کرد. این محصولات فضای زیادی را اشغال نمی کنند و در سقف جای گذاری می شوند.

این کولر ها قابلیت نصب و استفاده در مناطق حاره ای و گرمسیری را دارا هستند و مجهز به کمپرسور اینورتر برای مدیریت بهتر مصرف انرژی می باشند. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به فین های ضد فرسایش و ضد رسوب اشاره کرد که یکی از ویژگی های بسیار عالی این محصولات است. این محصول دارای دامنه کارکرد دمایی گسترده از ۵ تا ۵۰ درجه سانتیگراد را دارا است.

داکت اسپلیت ها دارای سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند که مانند دستگاه های تراکمی و کولر های گازی می باشند. شما می توانید با وصل کردن کویل آب گرم به داکت اسپلیت از آن به عنوان یک وسیله گرمایشی استفاده نماید.

همچنین بخوانید :  بهترین ظرفیت خرید و قیمت داکت اسپلیت بویمن برای ۱۰۰ متر چقدر است؟

مشخصات داکت اسپلیت میدیا 24000

جمع بندی

در متن بالا سعی کردیم توضیحات کاملی را درباره مشخصات فنی داکت اسپلیت میدیا 36000 و 24000 در اختیار شما قرار دهیم. این اسپلیت ها از سری اسپلیت های بسیار پرطرفدار هستند که شما می توانید با خیال راحت آن ها را خریداری کنید. اگر می خواهید برای خرید و قیمت داکت اسپلیت میدیا اقدام نماید به شما پیشنهاد می شود که به سایت رودیکا مراجعه نماید و از تنوع محصولات این سایت دیدن کنید و با توجه به نیاز خود یکی از این اسپلیت ها را با ظرفیت مناسب خریداری کنید.