جهت مشاهده مطالب مرتبط با این مقاله اینجا را لمس کنید
اسپلیت هایسنس

خرید داکت اسپلیت هایسنس 30000 از مجموعه رودیکا یکی از روش های بسیار آسان خرید اسپلیت است. این اسپلیت ها به راحتی در سقف جای گذاری می شوند  و فضای را اشغال نمی کنند. و به وسیله کانال هوای خنک و یا گرم را به محیط انتقال می دهد. این محصول دارای رده انرژی A  است.

شرکت هایسنس با استفاده از کیت اینورتر در این سیستم آن را به یک دستگاه بسیار عالی و به صرفه تبدیل کرده است که مصرف انرژی را بسیار کاهش می دهد.

این دستگاه قابلیت تامین هوا براساس دمای دلخواه  و چند فضای متفاوت را دارد و و این قابلیت داکت اسپلیت نشان دهنده اقتصادی بودن این محصول است. داکت اسپلیت هایسنس در دو نوع معمولی و اینورتر تولید می‌شود که معمولاً مصرف برق مدل اینورتر نسبت به معمولی کمتر است و باعث کاهش هزینه های مصرف برق می شود.

مشخصات فنی داکت اسپلیت هایسنس 30000

این داکت اسپلیت ها از دو یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده است که یونیت های داخلی این دستگاه از کویل و فن تشکیل شده و یونیت خارجی از کندانسور تشکیل شده است که این دو یونیت به وسیله سیم مسی به هم وصل می شوند و هوا را خنک می کند.

این داکت اسپلیت قابلیت تامین هوای با دمای دلخواه را در چند فضا دارد. و این قابلیت باعث اقتصادی بودن آن است. این داکت اسپلیت در دو نوع اینورتر و ساده تولید می شود که مصرف برق نوع اینورتر دار بسیار کمتر از ساده آن است و این باعث کاهش مصرف هزینه های برق می شود.

همچنین بخوانید :  مزایا و معایب و خرید داکت اسپلیت هایسنس 30000

در داکت اسپلیت های هایسنس از کمپرسور نوع روتاری استفاده شده که یکی از رایج ترین نوع کمپرسور ها به حساب می آید. در این کمپرسورها از گاز مبرد استفاده شده که دوستدار محیط زیست است و هیچ گونه آسیب به محیط زیست نمی رساند شما میتوانید داکت اسپلیت ۳0۰۰۰ را بر اساس محیط منزل خود خریداری نمایید.

داکت اسپلیت هایسنس یکی از انتخاب های اقتصادی در بازار اسپلیت های کانالی است که عملکردی بسیار عالی دارد. یه علاوه قیمت داکت اسپلیت هایسنس در مقایسه با دیگر سیستم های تهویه مطبوع مانند چیلر یافن کویل حدود 20 الی 40 درصد کمتر است. این دستگاه مجهز به نمایشگر ال ای دی می باشد که میتواند دمای محیط را به خوبی نمایش دهد همچنین دارای برچسب انرژی سری A است.

داکت اسپلیت Hisense از گاز  مبرد۴۱۰ R استفاده می کند که باعث می شود توزیع باد به صورت یکنواخت انجام شود و یک فضای معتدل و ملایم را به وجود بیاورد. این محصولات دارای ۵ سال ضمانت کمپرسور و ۱۸ سال گارانتی خدمات می باشند.

ویژگی داکت اسپلیت هایسنس 30000

  • بهره گیری از فن با دور متغیر در یونیت خارجی
  • ابعاد کوچک و وزن کم
  • فیلتر هوای قابل شستشو
  • کارکرد فن در سه سرعت متوسط کم و زیاد
  • امکان تهویه چندین فضا ا یک دستگاه
  • دارای راندمان بالا به دلیل استفاده از کمپرسور با فناوری
  • سطح صدای بسیار کم یونیت داخلی به دلیل استفاده از فن های سانتریفیوژ پلاستیکی با عملکرد فوق کم صدا
  • امکان اتصال به حسگر های کنترل حریق و هتل کارت
  • بهره گیری از شیر انبساط الکترونیکی
  • بهره گیری از فین طلایی ضد خوردگی
همچنین بخوانید :  مزایا و معایب داکت اسپلیت بایومن 48000

ویژگی داکت اسپلیت هایسنس 30000

جمع بندی

برای خرید و قیمت داکت اسپلیت هایسنس می توانید به مجموعه رودیکا مراجعه نماید و از آن ها برای خرید اسپلیت هایسنس کمک بگیرید. اسپلیت های هایسنس یکی از به صرفه ترین و باکیفیت ترین محصولات می باشد که شما می توانید برای خانه خود خریداری نماید. مجموعه رودیکا دارای کارشناسان بخش فروش هستند که شما می توانید با مراجعه به بخش تماس با ما این سایت راهنمایی های لازم در زمینه خرید و قیمت داکت اسپلیت هایسنس را به دست بیاورید و محصول خود را خریداری نماید.