جهت مشاهده مطالب مرتبط با این مقاله اینجا را لمس کنید
بیومن

داکت اسپلیت بیومن 24000 مانند اسپلیت بیومن 36000 یکی از محصولات برند بایومن است  که در بازار فروش طرفداران بسیار زیادی را دارا است این برند محصولات زیادی از جمله داکت اسپلیت را به بازار عرضه می دهد و به دلیل استفاده از به روزترین قطعات در محصولات خود بسیار پرطرفدار می باشد.

این محصولات دارای ورودی هوای تازه است و قابلیت اتصال هوای برگشت از پشت و زیر یونیت داخلی را دارا است و همچنین مجهز به سرمایش و گرمایش سریع است. به راحتی می توانید این محصول را در سقف جای گذاری نماید. برای خرید و قیمت داکت اسپلیت بیومن می توانید به نمایندگی های فروش این محصولات مراجعه نماید و از آن ها با یک قیمت بسسار عالی و منصفانه خرید نماید.

مشخصات داکت اسپلیت بیومن 24000

این اسپلیت را می توانید برای مناطقی مانند: ادارات واحدهای تجاری و مسکونی و …. استفاده کرد همچنین متراژ محیطی که می توان از این اسپلیت های استفاده کرد 30 تا 50 متر مربع می باشد کمپرسور های این محصولات توسط شرکت مدیا ساخته شده است که یکی از شرکت های بسیار بزرگ برای تولید کمپرسور روتاری است و برای اینکه به محیط زیست آسیبی نرسد از گاز مبرد R410a استفاده می کند که دارای قدرت سرمایشی بسیار بالای می باشد.

یونیت داخلی این اسپلیت از گالوانیزه تشکیل شده است که بسیار مقاوم در برابر نور خورشید و رطوبت می باشد این اسپلیت قابلیت کارکرد در آب و هوای معتدل را دارد.

این محصول بی نظیر دارای راندمان بالای است و صدا و لرزش بسیار کمی در هنگام کارکرد دارد این محصول در رده انرژی A+ قرار دارد. جریان برق مصرفی که در این دستگاه استفاده می شود 220 ولت می باشد. داکت اسپلیت بایومن 24000 را در سقف جای گذاری می کنند

همچنین بخوانید :  بررسی فنی و قیمت داکت اسپلیت مدیا 48000 قبل از خرید آنلاین

این محصولات دارای سوئیچ کنترل دمای کمپرسور است که بسیار وسیله کاربردی است. در این اسپلیت ها دیگر نیاز به لوله کشی اضافی در ساختمان نمی باشد. و شما می توانید به وسیله کانال  به صورت مجزا هر اتاق را خنک نماید. همچنین ابعاد و وزن این دستگاه ها بسیار مناسب است و در سازه های کوچک به خوبی نصب می شود.

این نوع از داکت اسپلیت ها در دو نوع بدون اینورتر و معمولی و نوع دیگر اینورتر دار تولید می شوند. که کمپرسور نوع اینورتر از نوع کمپرسور دور متغیر می باشد. عملکرد این دستگاه به این شکل است که بعد از اینکه دستگاه دمای محیط را با دمای تنظیم شده توسط کاربر را تشخیص داد دیگر دستگاه را خاموش نمی کند و فقط دور موتور را کاهش می دهد. که این کار باعث مانع از ایجاد نوسانات و فشار به دستگاه و بالا رفتن میزان برق  می شود.

ویژگی های داکت اسپلیت بیومن 24000

  • سرعت بالای خنک کنندگی محیط
  • طول عمر و ماندگاری بالا
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • کنترل و تنظیم دمای محیط
  • دارای صدای بسیار پایین
  • نیاز به لوله کشی اضافی ندارد
  • داری فیلترهای تصفیه هوا
  • نصب کویل برای گرمایش
  • قابلیت تامین اکسیژن کافی برای هر واحد به صورت جداگانه
  • دارای گارانتی 5 ساله کمپرسور و 18 ماهه قطعات است

داکت_اسپیلت_بیومن

جمع بندی

اسپلیت های بیومن دارای طرفداران بسیار زیادی هستند که می توانید از آن برای هر واحد به صورت جداگانه استفاده نماید این محصول بی نظیر دارای فیلترهای تصفیه هوا است که باعث می شود هوای منزل شما را تمیز و عاری از هرگونه بیماری نماید.

همچنین بخوانید :  مقایسه مشخصات و قیمت داکت اسپلیت ال جی 48000 و جی پلاس اینورتر 48000

اگر قصد خرید این محصولات را دارید می توانید برای خرید و قیمت داکت اسپلیت بویمن به سایت رودیکا مراجعه نماید و راهنمایی های لازم را از این سایت دریافت کنید و خرید خود را از این سایت بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام دهید و اسپلیت مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیر