جهت مشاهده مطالب مرتبط با این مقاله اینجا را لمس کنید
اسپلیت بایومن

اسپلیت بایومن 48000 یکی ازرایج ترین سیستم های تهویه مطبوع در دنیا است. این داکت اسپلیت ها به راحتی در سقف جای گذاری می شوند و فضای از خانه شما را اشغال نمی کنند. این اسپلیت ها از دو یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده اند که به وسله لوله های مسی به یک دیگر وصل شده اند.

این محصول از توانایی بالای برخوردار می باشد و از بهترین قطعات و تکنولوزی ها در ساخت این محصولات استفاده شده است که باعث شده این محصول بسیار محبوب شود.

این داکت اسپلیت و داکت اسپلیت بیومن 36000  در دو نوع بدون اینورتر و معمولی و نوع دیگر اینورتر دار تولید می شوند. که کمپرسور نوع اینورتر از نوع کمپرسور دور متغیر می باشد. عملکرد این دستگاه به این شکل است که بعد از اینکه دستگاه دمای محیط را با دمای تنظیم شده توسط کاربر را تشخیص داد دیگر دستگاه را خاموش نمی کند و فقط دور موتور را کاهش می دهد. که این کار باعث مانع از ایجاد نوسانات و فشار به دستگاه و بالا رفتن میزان برق  می شود.

مشخصات اسپلیت بایومن 48000

این محصول بیشتر برای مکان های که دارای چندین اتاق هستند مناسب می باشد و یا حتی در اماکنی مانند: آپارتمان ها، بانک ها بیمارستان ها و … بسیار کارایی دارند. این کولر ها دارای هزینه پایینی هستند که با نصب در محل مورد نظر می توانید از هوای مطبوع و خنک بهره مند شوید.

در داکت اسپلیت های بایومن از گازمبرد R410 استفاده می کنند که نسبت به گاز مبرد R22 رقیق تر می باشد به این علت داکت اسپلیت های بویمن بهتر با آن کار می کنند و کم مصرف هم هستند. به این علت که برای تراکم به توان کمتری احتیاج دارند و برای مناطقی که دمای آن ها بیشتر از 46 درجه سانتیگراد است اصلا مناسب نمی باشند.

همچنین بخوانید :  مقایسه کولر گازی سامسونگ و ال جی: کولر گازی ال جی بخریم یا سامسونگ؟

داکت اسپلیت ها معمولا در سقف قرار می گیرند.  برای نصب و راه اندازی داکت اسپلیت ها بهتر است از افراد با سابقه و دارای تجربه در این زمینه کمک بگیرید. تا نصب و راه اندازی دستگاه را به بهترین شکل انجام دهند و مشکلی در نصب و راه اندازی وجود نداشته باشد.

امروزه داکت اسپلیت ها در تمامی خانه ها و آپارتمان ها مورد استفاده قرار می گیرند. این سیستم را هم می توانید در فصل سرما استفاده نماید و هم در فصل گرما. به گونه ای که در فصل سرما محیط را برای شما گرم می کنند و در فصل گرما محیط را سرد می نمایند.

مزایای  و معایب داکت اسپلیت بایومن 48000

  • جدا شدن هزینه های تهویه مطبوع هر واحد
  • امکان استفاده از هوای تازه در صورت نیاز
  • تعمیر و نگهداری آسان و ساده
  • راه اندازی و کاربرد آسان
  • عیب یابی آسان
  • طول عمر مناسب
  • فیلتر کردن هوا
  • گرمایش مطبوع
  • حذف رطوبت از فضا
  • کاهش لوله در ساختمان

معایب

این اسپلیت  اگر به خوبی نصب نشود و اجرای کانال کشی آن ها غلط انجام شود باعث ایجاد سر و صدای زیادی می شود. و دیگر معایب این دستگاه نداشتن استقلال دما در هر کدام از اتاق ها است.

داکت-اسپلیت-بیومن-مدل-BID-24H

جمع بندی

اگر قصد خرید و قیمت داکت اسپلیت بویمن 48000 را دارید می توانید به نمایندگی های فروش این محصولات مراجعه نماید و چندین اسپلیت را با یک دیگر مقایسه نماید و بعد اقدام به خرید نماید. یکی از نمایندگی های مجاز برای خرید این محصول مجموعه رودیکا است که شما می توانید به راحتی از این سایت با خیال راحت خرید نماید. اسپلیت بویمن دارای دو عملکرد سرمایش و گرمایش است و به راحتی جای گذاری می شوند و نصب و راه اندازی آن ها به بهترین شکل انجام می شود شما حتی  می توانید برای نصب و راه اندازی داکت اسپلیت بایومن هم از مجموعه رودیکا کمک بگیرید.

همچنین بخوانید :  خرید و قیمت داکت اسپلیت جی پلاس