جهت مشاهده مطالب مرتبط با این مقاله اینجا را لمس کنید
هر آنچه که باید درباره داکت اسپلیت میدیا Midea بدانید

داکت اسپلیت جی پلاس 30000 از سری سیستم های تهویه مطبوع است که قابلیت سرمایش و گرمایش را دارد. این محصول براساس به روز ترین تکنولوژی های روز دنیا تولید شده است. این محصول دارای راندمان بسیار بالایی می باشد که می توانید در تمامی فصل های سال از آن استفاده نماید.

شما با وصل کردن یک کویل آب گرم به این دستگاه می توانید در فصل سرد سال از آن به عنوان یک وسیله گرمایش استفاده نماید. این دستگاه به راحتی می تواند خنک کنندگی و تامین هوای مطبوع مسکونی،  اداری،  تجاری و درمانی را انجام دهد. بدنه و ساختار داکت اسپلیت جی پلاس از ورق های گالوانیزه با کیفیت و بادوام  ساخته شده و همچنین مبدل حرارتی دستگاه از فین های آلومینیومی پوشش داده شده است این فین ها اجزا و قطعات این دستگاه ها را در برابر پوسیدگی و خوردگی محافظت می کند. به علاوه این داکت اسپلیت ها در بیشتر شرایط آب و هوایی می توانند به خوبی کار کرد داشته باشند.

مشخصات داکت اسپلیت جی پلاس 30000

این داکت اسپلیت و اسپلیت جی پلاس 36000  از سیستم های به روز می باشند که دارای قابلیت های زیادی است و برای محیط های با متراژ40 تا 60 متر مناسب می باشد. در این دستگاه از فیلترهای تصفیه هوا استفاده شده است برای از بین بردن آلودگی ها و حذف آلاینده که محیط را از هر گونه میکروب و ویرس تمیز نماید.

این محصول از نوع اینورتر می باشد  که باعث بازدهی دستگاه می شود و مصرف برق را تا حد زیادی کاهش می دهد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به گرید A این دستگاه اشاره کرد که باعث کاهش مصرف انرژی می شود.

همچنین بخوانید :  راهنمای خرید و قیمت داکت اسپلیت 48000 جی پلاس

داکت اسپلیت جی پلاس  را  می تواند در مناطقی که دارای آب و هوای اسیدی هستند مورد استفاده قرار دهید به این علت که دارای فین های آبی رنگ است که جنس آن ها آلومینیوم است. این فلز باعث می شود که کویل در این آب و هوا دچار آسیب و خوردگی نشود.

کمپرسور روتاری در این دستگاه  کمپرسوری  شبیه به پیستون می باشد که فضای بین سیلندر و پیستون دوران کننده را دو قیمت می کند که آن دو قیمت تخلیه و مکش هستند و هنگامی که پیستون شروع به چرخش می کند حجم این دو قسمت به طور مداوم افزایش و کاهش می یابد. و باعث  مکش و تراکم و تخلیه مبرد خواهد شد. سرمایش  و گرمایش این کولر گازی ها نسبت به دیگر کمپرسور ها بسیار عالی می باشد.

جی پلاس

که این نمونه از کمپرسور دارای ویژگی های  مانند قطعات کمتر، قابلیت اطمینان بیشتر و لرزش کمتر است و دارای وزن و ابعاد بسیار کمی هم می باشد. یکی از روش های که باعث کاهش مصرف برق داکت اسپلیت جی پلاس می شود انتخاب ظرفیت درست داکت اسپلیت است  این دستگاه ها در حالت فن هم مصرف برق زیادی دارند. پس توجه به ظرفیت و فضای مورد نظر برای انتخاب داکت اسپلیت بسیار دارای اهمیت است.  اگر دستگاه خریداری شده متناسب با ظرفیت محیط باشد باعث کاهش مصرف برق اسپلیت جی پلاس می شود.

 

ویژگی های داکت اسپلیت جی پلاس 30000

  • دارای کمپرسور روتاری
  • گاز مبرد R410a
  • مصرف انرژی گرید A
  • عملکرد سرمایشی و گرمایشی
  • مناسب برای فضاهای 40 تا 60 متر
  • برای آب و هوای معتدل و مرطوب
  • کیفیت ساخت بالا
  • صدا و لرزش بسیار کم
  • داراس رسموت کنترل
  • قیمت بسیارر مقرون به صرفه
  • مجهز به پمپ درین با هد بالا
  • دارای مبدل حرارتی Blue FIN
همچنین بخوانید :  بهترین نمایندگی برای خرید داکت اسپلیت میدیا با قیمت مناسب

جمع بندی

خرید داکت اسپلیت جی پلاس 30000 می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای محیط های کوچک باشد و یک سیستم تهویه مطبوع بسیار عالی و باکیفیت و راندمان بالا است اگر قصد خرید و قیمت داکت اسپلیت جی پلاس را دارید می توانید به مجموعه رودیکا مراجعه نماید و به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید.