جهت مشاهده مطالب مرتبط با این مقاله اینجا را لمس کنید
اسپلیت

خرید داکت اسپلیت هایسنس از نمایندگی های فروش این محصولات بسیار به صرفه می باشد. داکت اسپلیت های هایسنس محصولات شرکت هایسنس چین هستند که یکی از بهترین و بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی در دنیا محسوب می شوند.  این شرکت دستگاه های تهویه مطبوع خود را در ظرفیت ها و مدل های مختلف به بازار عرضه می نماید که داکت اسپلیت هایسنس ۳۶۰۰۰ یکی از مدل های این برند است که دارای یک سری ویژگی ها و قابلیت ها می باشد.

این دستگاه قابلیت تامین هوا براساس دمای دلخواه  و چند فضای متفاوت را دارد و و این قابلیت داکت اسپلیت نشان دهنده اقتصادی بودن این محصول است. داکت اسپلیت هایسنس در دو نوع معمولی و اینورتر تولید می‌شود که معمولاً مصرف برق مدل اینورتر نسبت به معمولی کمتر است و باعث کاهش هزینه های مصرف برق می شود.

شرکت هایسنس با استفاده از کیت اینورتر در این سیستم آن را به یک دستگاه بسیار عالی و به صرفه تبدیل کرده است که مصرف انرژی را بسیار کاهش می دهد.

مشخصات داکت اسپلیت هایسنس ۳۶۰۰۰

در داکت اسپلیت های هایسنس از کمپرسور نوع روتاری استفاده شده که یکی از رایج ترین نوع کمپرسور ها به حساب می آید. در این کمپرسورها از گاز مبرد استفاده شده که دوستدار محیط زیست است و هیچ گونه آسیب به محیط زیست نمی رساند شما میتوانید داکت اسپلیت ۳۶۰۰۰ را بر اساس محیط منزل خود خریداری نمایید.

باید توجه نمایید که محیط شما متناسب با ظرفیت این داکت اسپلیت باشد چون اگر متناسب این ظرفیت نباشد ممکن است باعث افزایش هزینه های برق شود. این داکت اسپلیت ها دارای رده انرژی A  است که باعث کاهش مصرف انرژی می شود.

همچنین بخوانید :  خرید و قیمت داکت اسپلیت جی پلاس

داکت اسپلیت ها از دو یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده است که یونیت های داخلی این دستگاه از کویل و فن تشکیل شده و یونیت خارجی از کندانسور تشکیل شده است که این دو یونیت به وسیله سیم مسی به هم وصل می شوند و هوا را خنک می کند.

قابلیت های دیگر این داکت اسپلیت تولید گرمایش است که گاز گرم شده در کمپرسور به کویل وارد می‌شود و هوای وارد شده به کویل را گرم می کند و بعد از آن جا هوای گرم شده را به محیط انتقال می دهد. همچنین  شما می توانید با قرار دادن کویل آب گرم در مسیر کانال مصرف انرژی برق را کاهش دهید که به جای اینکه گاز گرم شود آب گرم از پکیج موتورخانه به داخل کویل آبگرم منتقل می‌شود و هوای داخل یونیت داخلی به کویل برخورد می‌کند و گرم می‌شود و به وسیله فن به محیط منتقل می شود.

اسپلیت هایسنس

این محصولات دارای گارانتی معتبر هستند که گارانتی کمپرسور این دستگاه 5 ساله و قطعات آن 18 ماهه می باشد.

ویژگی های داکت اسپلیت هایسنس Hisense

  • وزن کم و بدنه بسیار قوی و مقاوم
  • کارکرد فن در سه دور متوسط زیاد و کم
  • قابلیت اتصال به کویل آب گرم برای گرمایش
  • دارای فیلترهای تصفیه هوا
  • امکان تهویه چندین فضا با یک دستگاه
  • کیفیت بسیار مناسب
  • دارای گاز مبرد r410
  • برچسب رده انرژی A
  • بهره گیری از فن با دور موتور متغییر در یونیت خارجی

جمع بندی

خرید داکت اسپلیت هایسنس می تواند یک خرید بسیار به صرفه برای مصرف کننده باشد به این علت که کیفیت محصول برای مصرف کننده دارای اهمیت زیادی است  و این داکت اسپلیت هایسنس دارای کیفیت بسیار بالای می باشد. این محصول دارای طراحی و ساختار بسیار عالی است که مصرف کننده بدون شک آن را در نظر می گیرد. اگر قصد خرید داکت اسپلیت هایسنس را دارید بهتر است سری به سایت رودیکا بزنید این سایت یکی از نمایندگی های فروش این محصولات است که آن ها را با یک قیمت بسیار منصفانه به بازار عرضه می کند.

همچنین بخوانید :  نقد و بررسی ویژگی ها و خرید و قیمت داکت اسپلیت 48000 میدیا