جهت مشاهده مطالب مرتبط با این مقاله اینجا را لمس کنید
اسپلیت 48000

برای خرید و قیمت داکت اسپلیت جی پلاس می توانید به سایت ها معتبری هم چون رودیکا مراجعه نماید و از آن ها خرید خود را انجام دهید. این داکت اسپلیت ها دارای عملکرد گرمایشی و سرمایشی است که می تواند سرمایش در تابستان و گرمایش در زمستان را برای شما فراهم نماید.

محصولات جی پلاس از سری محصولات باکیفیت در بازار است که توسط شرکت گلدیران تولید شده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شوند. این داکت اسپلیت های سقفی به وسیله استاندارد های روز دنیا و با استفاده از بهترین ماشین آلات و قطعات تولید می شوند. این اسپلیت ها قابلیت نصب در سقف های کم ارتفاع را دارا هستند. داکت اسپلیت 48000 جی پلاس از سری سیستم های تهویه مطبوع است که توسط برند جی پلاس تولید می شوند و با ظرفیت 4 تن تبرید برای محیط های با ظرفیت 110 متر مربع قابل استفاده هستند.

مشخصات داکت اسپلیت جی پلاس 48000

داکت اسپلیت های جی پلاس 48000 از سری داکت اسپلیت های باکیفیت موجود در بازار است که دارای گارانتی اصلی است. داکت اسپلیت های جی پلاس  دارای رده انرژی A هستند که یکی از ویژگی‌های بارز این محصول به حساب می‌آیند. از دیگر مشخصات این داکت اسپلیت می توان به گاز مبرد R410a اشاره کرد که با محیط زیست به خوبی سازگاری دارند.

این داکت اسپلیت توانایی کنترل فشار استاتیکی خارجی را به خوبی دارند  و شما می توانید به وسیله ریموت کنترل حجم هوای این داکت اسپلیت را تنظیم نماید. یکی دیگر از ویژگی های این محصول  پرتاب باد چهار جهته است  که این قابلیت  باعث شده که بتوانند تمامی فضاهای منزل شما را به راحتی و با یک دمای یکسان خنک نماید.

همچنین بخوانید :  خرید داکت اسپلیت هایسنس

این محصول قابلیت استفاده در مناطق قلیایی و اسیدی را دارد که این قابلیت به دلیل وجود فین های آبی رنگ که از جنس آلومینیوم می باشند و در برابر خوردگی بسیار مقاوم هستند. در این سیستم از تکنولوژی اینورتر استفاده شده که تقریبا 60 درصد کاهش مصرف انرژی دارد. داکت اسپلیت جی پلاس دارای فیلترهای چندگانه است که باعث جلوگیری از ورود گرد و غبار و باکتری می شود و همچنین کیفیت هوا را بهبود می بخشد. این محصول به دلیل داشتن کمپرسور اینورتر از بازدهی بالای برخوردار است.

برای خرید داکت اسپلیت جی‌پلاس باید در ابتدا متراژ مکانی  که می‌خواهید اسپلیت  را در آن نصب کنید را اندازه گیری نمایید و بر اساس متراژ و نوع کاربری و تعداد طبقات اقدام به خرید داکت اسپلیت با ظرفیت مشخص نمایید. این محصول دارای گارانتی 5 سال کمپرسور و 18 ماه گارانتی قطعات می باشد.

ویژگی های داکت اسپلیت جی پلاس 48000

  • مجهز به ریموت کنترل دیجیتال
  • قابلیت اتصال به کویل آب گرم برای تامین هوای سرد و گرم در فصل سرما
  • دارای کمپرسور اینورتر
  • مجهز به فین های آبی که در برابر خوردگی مقاوم هستند
  • دارای کمپرسور اینورتر

ویژگی های داکت اسپلیت جی پلاس 48000

جمع بندی

اگر قصد خرید و قیمت داکت اسپلیت جی پلاس را دارید بهتر است به سایت رودیکا مراجعه نماید و در هنگام خرید داکت اسپلیت Gpluse باید حتما متراژ مکان را در نظر بگیرید تا بتوانید یک داکت اسپلیت مطابق ظرفیت مکان شما خریداری شود تا بتواند دمای مورد نیاز را تامین کند. در صورتی که یک داکت اسپلیت بزرگتر از ظرفیت انتخاب کنید باعث می شود کولر بیشتر از حد مجاز مصرف انرژی داشته باشد.

همچنین بخوانید :  مقایسه مشخصات فنی خرید و قیمت داکت اسپلیت میدیا سقفی با برندهای مختلف

مجموعه رودیکا یکی از نمایندگی های فروش این محصولات است که شما می توانید با خیال راحت از آن ها داکت اسپلیت جی پلاس خریداری نماید. این سایت دارای  کارشناسان بخش فروش است که در صورتی که بخواهید آگاهی بیشتری راجب دستگاه و نحوه خرید آن داشته باشید می توانید با این سایت تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت نماید.