جهت مشاهده مطالب مرتبط با این مقاله اینجا را لمس کنید
داکت اسپلیت هایسنس

خرید داکت اسپلیت هایسنس یکی از خرید های بسیار مقرون به صرفه می باشد که می توانید برای منزل خود انجام دهید. این سیستم دارای عملکرد گرمایشی و سرمایشی می‌باشد که یکی از سیستم‌های پر طرفدار در بازار می باشد. طراحی این دستگاه ها به این شکل است که در تابستان به راحتی محیط را برای شما خنک می کند و در فصل زمستان به وسیله کویل می توانند محیط را برای شما گرم نمایند.

در این داکت اسپلیت از کمپرسور روتاری استفاده شده که یک موتور بسیار قدرتمند است و در حین کار کردن هیچگونه صدایی را تولید نمی کند. این محصول یکی از با کیفیت ترین محصولات برند هایسنس است که به بازار فروش وارد شده است.

Hisense   یکی از برند های پرطرفدار در بازار است که محصولات با کیفیت بالا تولید و عرضه می کند. بدنه این محصولات بسیار مقاوم می باشد و وزن بسیار پایینی دارد. این محصول دارای محفظه درین و حسگر کنترلی سطح آب است.

داکت اسپلیت هایسنس ۳۰۰۰۰

داکت اسپلیت از دو پنل داخلی و خارجی تشکیل شده که پنل خارجی در بیرون از ساختمان و پنل داخلی در داخل محیط خانه نصب می شود و پنل خارجی وظیفه خنک کردن گاز دستگاه را برعهده دارد و قسمت داخلی هم وظیفه پخش هوای خنک رو عهده‌ دار است.

پنل داخلی را به بهتر است در اتاق و سالن نصب کنید عملکرد این دستگاه بسیار قوی و قدرتمند می باشد.  در این دستگاه از نوع گاز مبرد  r410a استفاده می کند که دوستدار محیط زیست است و به محیط زیست هیچ گونه آسیبی وارد نمی کند.

همچنین بخوانید :  مزایا و معایب داکت اسپلیت جی پلاس

داکت اسپلیت Hisense  ۳۰۰۰۰ از نوع معمولی و اینورتر دار در بازار وجود دارند که مدل اینورتردار آن باعث کاهش مصرف انرژی برق می شود و قابلیت کارکرد آن در مناطق حاره و معتدل را دارد. رده انرژی این محصول A+  است که باعث کاهش مصرف انرژی می شود این محصولات به راحتی در سقف جای گذاری می شوند و هیچ گونه فضایی را اشغال نمی کنند پنل داخلی این سیستم بسیار زیبا هست که می تواند باعث زیباتر دیده شدن دکوراسیون منزل شما شود.

یکی دیگر از ویژگی های این داکت اسپلیت داشتن فن پلاستیکی است که باعث می شود که در حین کارکرد صدای بسیار پایینی ایجاد شود.  و سر و صدای زیادی برای ساکنین نداشته باشد. یکی دیگر از ویژگی های این محصول قابلیت اتصال به کویل آب گرم برای گرمایش است و شما می توانید در فصل سرد سال از آن استفاده نماید. این محصولات محیط های با متراژ 150 متر را هم به راحتی خنک می کنند.

مزایای داکت اسپلیت هایسنس Hisense

  • کیفیت بسیار مناسب
  • دارای گاز مبرد r410
  • وزن کم و بدنه بسیار قوی و مقاوم
  • کارکرد فن در سه دور متوسط زیاد و کم
  • قابلیت اتصال به کویل آب گرم برای گرمایش
  • دارای فیلترهای تصفیه هوا
  • امکان تهویه چندین فضا با یک دستگاه
  • برچسب رده انرژی A
  • بهره گیری از فن با دور موتور متغییر در یونیت خارجی

مزایای داکت اسپلیت هایسنس Hisense  

معایب داکت اسپلیت Hisense

یکی از معایب این دستگاه این است که کنترل زوم ندارد و تمامی فضاها را مانند اتاق ها سالن ها و راهرو ها و … را به صورت یک نواخت خنک می نماید.

همچنین بخوانید :  آشنایی با داکت اسپلیت میدیا و نحوه انتخاب آن

جمع بندی

خرید داکت اسپلیت هایسنس را بهتر است از نمایندگی های فروش این محصولات انجام دهید. به این علت که این نمایندگی ها محصولات خود را با یک قیمت بسیار مقرون به صرفه انجام می دهند. مجموعه رودیکا یکی از نمایندگی های فروش این محصولات است که محصولات باکیفیتی را برای شما عرضه می کند و در صورتی که نیاز به مشاوره داشته باشید می توانید با کارشناسان بخش فروش این سایت تماس بگیرید و راهنمایی های لازم برای خرید را دریافت نماید.