جهت مشاهده مطالب مرتبط با این مقاله اینجا را لمس کنید
خرید-کولر-اسپلیت

هر سال با فرا رسیدن فصل تابستان زمانیکه هوا بسیار گرم شده و تحمل‌ کردن گرمای آن بدون استفاده از کولر تقریبا کاری غیر ممکن می باشد، افراد به فکر خرید کولر گازی اسپلیت می افتند.

خرید کولر اسپلیت خوب و با کیفیت از یک‌ مجموعه معتبر هدف اصلی تمام خریداران است اما همانطور که می دانید امروزه تنوع  برند کولرهای گازی اسپلیت بسیار زیاد شده و افراد معمولا در خرید کولر دچار تردید می شوند.

در این مقاله قصد داریم شما را با کولر اسپلیت و دو برند معروف آن آشنا کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.

کولر اسپلیت چیست؟

کولر اسپلیت از جمله پیشرفته ترین و به روز ترین کولرهای گازی محسوب می شود که امروزه از فروش بالایی برخوردار است.

لازم به ذکر است بگوییم این محصول فوق العاده و کاربردی که به کولر دو تکه معروف است ویژگی ها و مزایای بیشتری نسبت به دیگر کولرهای گازی دارد از این رو امروزه بسیاری از افراد اقدام به خرید این محصول می‌ کنند.

دقت داشته باشید کولرهای اسپلیت در برندهای مختلفی تهیه و تولید شده اند اما دو نمونه از بهترین آن ها کولر اسپلیت ال جی و کولر اسپلیت گری می باشد.

در ادامه قصد داریم شما را با ویژگی ها و کارایی این دو کولر آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

خرید-اسپلیت-گری

خرید-اسپلیت-گری

مدل های کولر اسپلیت گری

مجموعه گری که یکی از بهترین و معروف ترین برندهای جهانی محسوب می شود تلاش‌ کرده کولر اسپلیت گری را با توجه به در نظر گرفتن همه سلیقه ها به تولید برساند. لازم است بدانید کولر اسپلیت گری در ظرفیت ها و مدل های ایستاده، دیواری، پرتابل، پنجره ای و کاستی در سایت رودیکا موجود می باشد و شما می توانید با توجه به سلیقه خود مدل و نوع ظرفیت آن را انتخاب‌ کنند.

همچنین بخوانید :  نحوه خرید داکت اسپلیت هایسنس به صورت اینترنتی

از پرفروش ترین مدل های کولر گازی اسپلیت گری می توان انواع زیر را نام برد:

کولر گازی گری مدل GREEISAVE12

کولر گازی اسپلیت گری مدل ISAVEH30H1

کولر گازی اسپلیت گری مدل s4maticH24H1

کولر گازی گری ایستاده 36000 مدل تاور تک فاز مدل TOWERJ36H3(N)


ویژگی کولر گازی گری

همانطور که می دانید کولر اسپلیت گری ویژگی های زیادی دارد‌ که از آن جمله می توان به طول عمر زیاد، گارانتی بالا، کیفیت بالای قطعات و برخورداری از ریمورت کنترل اشاره کرد.

همچنین این محصول از صفحه نمایشگر دیجیتالی، سیستم حالت خواب، تایمر، قدرت پرتاب باد بالا، وزن مناسب و نصب راحت برخوردار می باشد.

 

موتور کولر اسپلیت گری

به طور کلی ۳ نوع  موتور اصلی برای تمامی کولرهای گازی در نظر گرفته شده است که هرکدام برای آب و هوای خاص مناسب می باشند.

از این رو کمپانی گری هم در ساخت محصولات خود از کمپرسور روتاری. اسکرول و پیستونی استفاده کرده تا شما با توجه به شرایط آب و هوایی نوع موتور محصول را تعیین کنید.

مقدار مصرف انرژی کولر گازی گری

همانطور که می دانید مقدار مصرف انرژی در کولر ها امر بسیار مهمی است که باید به آن توجه  ویژه ای شود.

از این رو کمپانی گری محصولات خود را به گونه تولید کرده که از رتبه مصرف انرژی A و Bبرخوردار باشند و این موضوع سبب شده که در مصرف برق تا ۶۰ درصد صرفه جویی شود.

تکنولوژی های کولر اسپلیت گری

لازم است بدانید کمپانی گری محصولات خود را به گونه ای  تولید کرده که از به روز ترین تکنولوژی ها برخوردار باشند که از مهم ترین این تکنولوژی ها می توان به سیستم سرمایش و گرمایش، تکنولوژی Auto Restart،Fast Cooling، Gold fin، Turbo،Auto Cleaning، Smart Diagnosis، smart Scan و inverter اشاره نمود.

همچنین بخوانید :  نقد و بررسی مشخصات و خرید و قیمت داکت اسپلیت میدیا 48000

مدل های کولر اسپلیت ال جی

شرکت کره ای ال جی از محبوب ترین و معتبرترین شرکت های جهانی محسوب می شود که در زمینه های مختلفی فعالیت کرده است. این کمپانی با سعی و تلاش فراوان توانسته کولر اسپلیت ال جی را به گونه ای طراحی کند که با هرنوع محیط و سلیقه ای سازگاری داشته باشد.

همچنین این مجموعه کولر اسپلیت ال جی را در انواع مدل های ایستاده، پنجره ای، دیواری، پرتابل و کاستی تهیه و تولید کرده که پرطرفدارترین مدل های آن عبارتند از:

 

داکت اسپلیت الجی DUCT30ABNQ24GM1T1

اسپلیت ال جی M24AKH

داکت اسپلیت LGLsn303HLV


می دانید که کولر اسپلیت ال جی از ویژگی های فراوانی برخوردار است که نمونه ای از آن ها راندمان بالا، دوام بالا، طول عمر زیاد، گارانتی معتبر، کیفیت فوق العاده، ریمورت کنترل از راه دور، فیلترهای قابل شست شو، حالت خواب، نصب آسان و صفحه نمایشگر دیجیتالی می باشد.
ویژگی کولر گازی ال جی

 

موتور کولر اسپلیت ال جی

مجموعه ال جی در ساخت محصولات خود از ۳ کمپرسور اصلی یعنی روتاری، اسکرول و پیستونی استفاده کرده که هرکدام برای آب و هوای جداگانه ای استفاده می شوند.

از این رو شما قادر هستید با توجه به آب و هوای منطقه ی خود نوع کمپرسور محصول را مشخص کنید.

 

مقدار مصرف انرژی کولر گازی ال جی

 

خرید کولر اسپلیت رودیکا

خرید کولر اسپلیت رودیکا

لازم است بگوییم کمپانی ال جی علاوه بر حفظ کیفیت محصولات به مقدار مصرف انرژی آن ها توجه زیادی داشته است .

از این رو همین امر موجب شده آن ها را به گونه ای طراحی کند که از برچسب مصرف انرژی Aو Bبرخوردار باشند.

همچنین بخوانید :  مشخصات و خرید و قیمت داکت اسپلیت جی پلاس و بهترین مدل ها

به علاوه برخورداری محصول از رتبه مصرف انرژی A وBسبب شده که در مصرف برق تا حد زیادی صرفه جویی شود.

 

تکنولوژی های کولر اسپلیت ال جی

لازم است بگوییم برند ال جی در ساخت محصولات خود از تکنولوژی هایی همچون سیستم سرمایش و گرمایش، تکنولوژی شروع به کار خودکار، فناوری پره های ضد فرسایشی و تکنولوژی خنک کنندگی سریع استفاده کرده است.

از دیگر تکنولوژی های به کار برده شده در ساخت کولر اسپلیت ال جی می توان به تکنولوژی اسکن هوشمند، فناوری توربو، فناوری عیب یابی هوشمند و تکنولوژی اینوتر اشاره نمود.

اگر شما هم جز کسانی هستید که قصد خرید کولر اسپلیت با کیفیت از مجموعه ای معتبر دارید مجموعه رودیکا گزینه بسیار مناسبی است.